ÜRÜNLER

Bu listeyi kendim için yapıyorum. Eski fotoğraflarıma bakıp ay cildim, saçım ne güzelmiş ne kullanıyordum acaba ya  dememek için...


1)  Marc Anthony Yavaş Uzayan Saçlar için Caffeine & Ginseng Şampuan 250 ml 

14 Mayıs 2021 40,80 ₺

17.01.2022 Link 89.95 TL :(

Saçımı güzel temizledi, yıkama ferahlığı falan iyiydi, hacim veriyor mu vermiyor mu konusunda ilk kullanmaya başladığımda veriyordu, saçım alışınca hacim olayı bitti. Fiyat performans oranı yüksek değil, ve 250 ml şampuana göre pahalı bir daha almam. Zaten içerik olarak iyi değil...




2) Rosense Gül Suyu 

2019'da 20 TL'ye almıştım galiba. Evet yeni bitti :)

17.01.2022 56.95 TL Link

Eskiden düzenli bir cilt bakın rutinim yoktu ve cildim güzeldi. Bunu kullandığımı hatırlıyorum.

Sonra dediler gül suyu yüzü kurutuyor, başka tonik kullanın. Şu dönemde düzenli cilt bakım rutini uygulayıp yüzümü sivilce ve akneye boğduğum için eski sistemime geri dönüp, bununla yatmadan önce yüzümü sildim. Ve akneler yok oldu. O yüzden tekrar alacağım.

Yok yağ bazlı temizleyici yok su bazlı temizleyici yok nemlendirici sıkılaştırıcı yoruyorsunuz insanı ya. Bir insan cilt bakımı hakkında 250 tane video çekmemeli. 




3)  Celenes Cloudberry Parfümsüz Vücut Losyonu Kuru ve Hassas Ciltler 200 ml 

14.05.2021 32.18 ₺

17.01.2022 52.50 TL Link

Pompalı bir body lotion istediğim için almıştım. Yapış yapış hissettirmiyor, güzel nemlendiriyor. Katı değil hatta biraz fazla akışkan, hemen bitiyor koca şişe (45 gün) ama çok çabuk bütün vücuduma sürüp bu kremlenme işini kısa sürede halledebilmek hoşuma gidiyor. Tekrar alırım. 

Yalnız biraz Nivea kokusunu özledim o yüzden diyorum acaba Nivea mı alsam? Bakacağız.



4) Nivea Canlandırıcı Yüz Yıkama Köpüğü

01.05.2022 27.75 ₺  Link

Cildimin normal olduğu zamanlar, ne faydası olan ne zararı olan bir üründü. Fakat sonradan üzgün olduğum bir döneme girip, üzüntümün cildime yansıyıp, küçük küçük sivilcelerin büyüyüp yayılmasıyla, cildimin bozulmasına katkıda bulunan bu ürünü bir daha almayacağım. 





5) La Roche Posay Effaclar 


12.03.2022 68.77₺  Link

26.04.2022 71.92₺  

04.06.2022 91.92₺  

2020 Yaz'ında kullandığım Effaclar spf+30 lu kremi hatırlayıp, bunun jeli iyidir, bu sivilce belasından kurtulmama da vesile olur deyip aldığım bu küçük boy krem ve jeli 3 aydır sabırla kullanıyorum. Bence cildimin düzelmesinin jelle, gıdayla değil mutlu olup olmamamla alakası var. Son okuduğum Duygusal Zeka isimli kitap da bu durumu destekliyor. 

Yine de cildime abuk subuk ürünler sürmeye cesaret edemediğimden bunları kullanmaya devam ediyorum. Az mı çok mu bilmesem de iyi yönde etkisi olduğu net. 

Son olarak bu krem ve jelin büyük boy fiyatlarını 50 ml 15 ml haline getirip hesaplayınca 110 tl ediyor, tanışma kiti ise 92 tl :) Normalde hep büyük boylar ucuz olur burada durum tam tersi. Matematik bilmeyen kazık yemeye mahkum maalesef. 


6) Missha  All Around Safe Block Essence Sun SPF45/PA+++


10.05.2021 104.93₺  Link

28.05.2022 294.90₺  

Enflasyona geeeel.

Neyse. Simple nemlendiricimi sürer, üstüne misshamı sürer. Bütün gün bebek gibi gezerim. Başka hiç ürün aramıyorum 2021 yazından beri. Mükemmel. 


7) The Ordinary Serumlar




2022 Aralık ayında Romadan almıştım. Ne kadar ödedim hatırlamıyorum. Aman aman bir etkisini görmedim. İlk aldığımda çok düzenli kullanıyordum. Sonra bıraktım. etkisi var mı yok mu belli değil. Bitsin diye kullanmaya devam edeceğim ama bence gerek yok almaya.


8) Victoria's Secret very sexy night body perfume



Çok bereketli bir ürün. Aylardır kullanmama rağmen hiç azalmamış.

Kokusu bence kalıcı. Akşama kadar götürüyor. Ama aynı kokuyu uzun süre kullanamıyorum. Sıkılıyorum.


9) Chanel Gabrielle



50 ml- 110 EUR 18.9.23

Abartısız 9 ay boyunca bakıp bakıp almadığım ürünü sonunda almak çok iyi hissettirdi. Keşke 100 ml olanını alsaydım der miyim acaba? 


10) La Roche Posay Tonik



Yine bir etkisi var mı yok mu anlamadığım ürün

Sanırım kullanmadığım için gözeneklerim genişledi

Ama kullanınca da küçüldü mü anlamıyorum ki

zor ve manasız bu cilt bakım işleri.

27.01.2024 de gelen update: kesinlikle gözenekleri küçültüyor, bunu kullanmadığımdan beri gözeneklerim büyüdü.

11) Urban Saç Toniği


Etkisi var mı yok mu anlamadan

belki işe yarıyordur diye kullandığım bir diğer ürün :)


12) Roll Onlar 



bunlar alüminyum içeriyor hep, ama herkes kullanıyor 

iğrenç kokmaktansa ölmeyi tercih etmiş gibiyiz

favorim dove

botanikayla anılarım var italyadan kalma

vichy koku önlemiyor , bir de pahalı yazık yazık uzak dur

nivea normal çalışıyor


13) mivola baş ağrısı giderici



budapeştede dm marketten almıştım

bir işe yaramıyor ama placebo etkili :D


14) Colgate hassasiyete pro çözüm diş macunu 



Dümdüz macun. Beyazlık etkisi iyi gibi sanırım. Ama elim hep Oral B ye gidiyor. 

15) Missha PURE BLOCK SUN CREAM


Çok bereketli bir ürün. Uzun zamandır bitmedi. Kokusu garip, pek sevmiyorum. Bitsin diye kullanıyorum 

16) Ducray Saç Spreyi

Şampuanın yanında hediyeydi, bir etkisi yok bence. Kokusu acayip ama güzel
saçı yağlı gösteriyor, evdeyken sıktım hep

17) Claderm Kil Maskesi

Bununda hiç bir şeye faydası yok bence.
Aksine gözenekleri genişlettiğine ve ciltte kızarıklık yaptığını düşünüyorum

18) Kiko Lipgloss 17


Varlığı 3 saniye süren bu lipglossu yine de seviyorum. Ama bu kadar para verip gerçekten çok kısa süre kalıcı olması çok komik. Pahalı bir 30 sn. 

19) Kiko Far



Kiko 17 ellerinde tekli olarak bulunmayan Roma Kiko mağazası sana bu paketi satalım maskara,far,kiko 17 OK? demişti ben de OK demiştim :D
Kendisini yanaklarımda highlighter gibi kullanıyorum, küçük parlayan simler çok hoşuma gidiyor. Neden bu küçük parlak simler ilkokuldaki öğretmenimin ağır fondotenli makyajlı yüzünü anımsatsa da benim yüzümde bu parıltıların çok güzel durduğunu düşünüyorum.
20) Goldern Rose Lip Gloss

Romaya gitmeden önce kendime bunu almıştım. Yine bunun da etkisi kısa sürse de en azından ucuz. Kiko gibi parlayan minik simleri yok ama pembe parlak bir görüntü veriyor. 

21) La Roche Posay Effeclar DUO M

Bu minicik şey 3 ml, yapılan pakete yazık. şaka gibi gerçekten. 

22) La Roche Posay Termal Su

Yüzüme krem sürmeden önce bunu sıkmayı çok seviyorum. Ne etkisi var hiç bir fikrim yok. SIRF zevk için. Bir de hediyeydi :D 

23) Lipikar AP+



Bu ne bilmiyorum hediyeydi, bakalım

24) zjaja tonik


Kesinlike yüzümde sivilce yaptı. Çöpe atsam yeridir..


Yorumlar