THE SOPRANOS

Kesinlikle efsane bir dizi. Her bölüm ayrı keyifli. Sevmediğim karakter çok az. Tabii ki Janice and Livia. Bu iki karakter için sayfalarca nefret mektubu yazabilirim.  Tam olarak gerçek hayattan bir dizi. Her şeyi işlemiş, eleştirmiş durumda. Bu zamana kadar nasıl izlemedim diye hayret ettim. 3.sezon 4.bölüm adalet sistemi..... 2. sezon 12. bölüm harikaydı. Rüya felsefesini bile işlemişler yani süper. Tony'nin Meadow konusunda tutumu çok ilginç, biz sizi rahat bilirdik ama değilsiniz işte.  
Daha ilk bölümde karşımıza çıkan duygusal değişimler, Tony'nin terapiste gitmesi. Her ne kadar mafya olsan da duygularını kontrol edemiyorsun işte. Sonra Carmela karakteri asla mantıksız işler yapmıyor. Furio karakterini de çok seviyorum. Senaryo çizgisini bozmadan ilerlediği için sinir olmadan rahat rahat izleyebiliyorum. Mesela Breaking Bad izlerken Tony gibi bayılasım geliyordu. 

En sevdiğim dizi olabilir mi? Evet, belki. Bitirince karar vereceğim.



Son olarak müzikleri çok iyi. Bir sürü yeni şarkı keşfettim. Her White Rabbit dinleyişimde aynanın karşısında dikilen Tony'yi görüyorum. Her Maybe Baby dinleyişimde Tony'nin kapının arkasından gelen sesini duyuyorum.
Bir bölüm sonunda "Look on down from the bridge" çalmıştı, çok mutlu olmuştum Mazzy Star çaldığı için.
3. Sezon 4. bölümdeyim şu an  23.02.2020



3x11 en komik bölümüdür.
4x13 söyleyecek şey bulamıyorum. İşler nerelere geldi. Bir dizi bu kadar gerçek hayattan olabilir. Tekrar izleyebileceğim tek dizi olarak tarihe geçsin.
Yukarıda C ve F i sevdiğimi söylemişim :) Hala seviyorum ama şu işe bakar mısınız?:D
(08.03.2020)

Corona morona 5x11 e geldim. En sıkıcı bölüm. Hatta sezon.
(17.03.2020)

Bir bölüm de cenazesiz geçsin be arkadaş. Corrado Soprano ya döndük burada :D
5x13 fenaydı. Johnny Sack i sevsem mi sevmesem mi bilemedim. Ama seviyorum galiba.
AJ ve Junior fuckin idiots.
(19.03.2020)

Dün bitti. Yahu bu nedir arkadaş ya böyle final mi olur. 6.sezon rezildi zaten The Wire'ınki kadar olmasa da kötüydü baya. Finali bari tatmin etseydi. Bugün açtım 1. bölümü izledim. Jun, annesi,Christopher embesiller. Tony adeta bir bebek. Daha karakteri oturmamış. Son sezonda  evil biri. Artık James Gandolfini diye biri yok Tony Soprano var sadece. Bu geçişi tam ne zaman yaptı acaba. Ben hiçbir şeyi tekrar izleyemem. Ama Tony Soprano izlenir böyle bir oyunculuk yok. Bir de 1. bölümü tekrar izlerken bugün, şey gibiydi sanki yakın arkadaşımla ilk tanıştığımız güne gitmiş gibi oldum. Gerçekten böyle bir şey yapabilsek çok eğlenceli olurdu. Sanırım tekrar izleyebilecek olmamın tek nedeni bu. Ama yalnız izlemem TheSopranosbuddy neredesin:D

"I'M IN THE WASTE MANAGEMENT BUSINESS. HOW YA DOIN?"
(01.04.20)

Yorumlar