Çekirdek Kahve

Tüm bu kahve işlerine Corona yüzünden dışarıda kahve içememeye başladığımda giriştim yani Ekim 2020'de.  10 paket kahve deneyimleme fırsatım oldu. Şimdi hepsini anlatacağım. Hiç öyle asidik, dengeli, floral tadım falan anlatamayacağım o kadar kahve kültürüm yok maalesef. Ben sütle birleşince kahve tadı yok olmayan sert kahve seviyorum. Evet başlayalım:

İlk ay öğütülmüş filtre kahve aldım. French Press'te yaptım. Ve hiç beğenmedim. 
20.10.2020'de 34.90 TL'ye almışım. A Roasting Lab güzel site. Bana kitap ayracı yolladılar. Ayrıca kahveleri, üstünde isimleri yazan şık bir kutuda yolluyorlar. Odamda kitaplığımın üstünde tutuyorum hala kutuyu.
2.ay dedim ki ben espresso yaparsam istediğim tadı elde ederim, Moka Pot satın aldım. Ve Arabica'da içtiğim latteyi sevdiğim için oradan Espresso sipariş ettim. 5 Aralık 2020 50.25 TL vermişim bu espressoya.
Güzel, sert bir kahveydi, paketin sonuna doğru tadı bir kötüleşti ama. Tekrar almak istedim ama kargo için 20 TL istiyorlar sitede. Hayatta kargoya o kadar para vermem, bir daha alamadım. Ankara'ya gidersem mağazadan alırım ama.  

Hala değişik lezzet arayan ben, bu kahveyi alıp büyük pişmanlık yaşadım. Böyle odunsu, tütünsü enteresan, boğazı kurutan bir tadı vardı. Yine beğenmedim.  A Roasting Lab defterini kapattım. 5 Ocak 2021 42,90 TL.

4) SERRA NEGRA, BREZİLYA - 250gr Öğütülmemiş
7 Şubat 2021 50 TL
Acaba beğenmeme nedenim kahveleri öğütülmüş olarak almam mı acaba? diyerekten kendime kahve öğütücüsü ardından bu çekirdek kahveyi aldım. Tadı bir önceki El Salvador gibiydi, yine pek beğenmedim. Şu an bu kahve satışta yokmuş, niye bilmiyorum. https://probadorcolectiva.com/kahve sitesi kaliteli bir yer, daha uygun olsa diğer kahvelerini de denerdim...

11 Mart 2021 41.10 TL İndirimli Satış fiyatı 28.77TL ye almışım. Neden? Çünkü bu sitede mail adresini yazıp, çark çeviriyorsun ve indirim kazanıyorsun. 
Bu kahve güzeldi ama sütle birleşince tadı çok hafif kalıyordu. O yüzden tekrar almayı düşünmedim, belki alırım ileride. 
https://modeoncoffee.com/ ise başarılı bir yer, şu çark olayı sayesinde makul fiyatlara kahve içebiliyoruz. Başarılar diliyorum kardeşlerime.

31 Mart 2021 27.10TL
Italian Mode'den sonra bu kahve sert ve istediğim gibi gelmişti. Ama doğrusunu söylemek gerekirse beğendim mi beğenmedim mi hiç hatırlamıyorum. 


31 Mart 2021 31.90TL
Bu kahveyi hiç hatırlamıyorum. Ama bundan sonra aldığım BOXX espresso blendini içince bunun kötü olduğunu düşünmüştüm. 

27 Haziran 2021 55.00TL
Çok güzeldi. BOXX Coffee Tüm kargolar bizden diyerek kalbimi kazanmış site. Ayrıca Her siparişimde minik etiket yollamaları çok tatlı. Aynen IT'S A FRUIT Birader :D Seviyoruz.


9) Corvus Filtre Kahve
Bursa'da Petrov Coffee'ye girip, kahve satıyor musunuz? deyip sonra yok satmıyoruz ama aldığımız yer ileride oraya bakın denilmesi üzerine. Satış noktasına gidip şu güzel kokuyor bundan alayım deyip ya 25 ya da 30 TL'ye aldığım kahve.
Ucuzluğu karşısında şok geçirip ilk içtiğimde iyimiş desem de hiç iyi falan değildi. Çok kötü. 


3 Ekim 2021 60.00TL
Hadi bit artık bit dediğim acı bir kahve, yani kahve tadı değil, acı bir şey tadı gibi.
Tamam ben sert, acı kahve seviyorum ama bu kahve olduğunu unutmuş.

11) Espresso Blend XX 250Gr.
Döndüm sana güzelim, döndüm. O kadar güzeldi ki dün tekrar aldım, 65 TL'ye. Bugün 80 TL olmuş. Ah dolar ah euro ah TL'nin değer kaybı... 24.11.2021
 

Yorumlar