X-FILES

Bu sayfa full spoilerdir, iyi günler. 


1. Sezon 7. Bölüm baya iyi yani o yıllarda çekilmiş bir dizinin 

SPOILER

(Person Of Interest teki gibi machine yaptı her şeyi algısı yapması baya iyi.

Bunu Westworldde de görmüştük. Bu tarz evil yapay zeka olayları hoşuma gidiyor.)

SPOILER

1. Sezon 8. Bölüm 

Ya zaten Corona var pandemi var bu bölüm ne böyle yani ne yapalım korkalım mı her türlü organizmadan.

Önceki bölümde zaten bu tarz işlerin bir machinein altından çıktığını düşünmeme sebep olmuştu of :D

Neyse

1. Sezon 10. Bölüm

ya kardeş sonuç olarak ne oldu yani böyle mi bitirilir bölüm diğer bölümde devam eder sandım etmedi

1. Sezon 11. bölüm 

önceki bölümün devamını beklerken yeni hikaye olması beni şaşırttı

bu tarz deneylerin gerçek olduğuna inanıyorum

çocuklar çok korkutucuydu harbi

ben en başta dedim bu kızda bir şey var diye...

Çok iyi bölümdü valla 


1.Sezon 20. Bölüm

Acaba bu Avustralya'daki yangınları böyle bi nedenden mi çıkardılar acaba?:O

çok iyi bölümdü

2.sezon 1.bölüm

nolmuş amk bi kasvet sarmış diziyi... neyse devam


2.sezon 2. bölüm

ay ne iğrenç bölümdü. izleme daha iyi yani hiç gerek yok.

Yorumlar