EUPHORIA

 Kaç yaşındaydım tam hatırlamıyorum My Mad Fat Diary izlemiştim. 12-13 yaşlarındaydım herhalde. Beni acayip etkilemişti. O dizide örnek alabileceğim bir sürü kötü şey vardı ve ben hiçbirini yapmadım. Ama her sahnesi beynime kazındı. Geçenlerde açtım baktım bir bölümüne gerçekten ilk izlediğimdeki hislerimle alakası yok. O zamanlar benim için çok önemliydi bu dizi. Hayatımda Kester, Finn, Chloe, Archie olsun falan isterdim. 

Euphoria da tam olarak öyle bir dizi işte. Etkisine kapılıp, hayatına dahil olsun istenilecek türden. FAKAT ben 22 yaşındayım. O yüzden hiç de öyle hissetmedim. 13 yaşında olsaydım mükemmel dizi.

HAHAHA olsun 22 yaşında olsam da yine mükemmel dizi. Bazı şeyleri farkında olarak izlemenin tadı ayrıymış.

Mesela tüm bunların hayal olduğu, böyle şeyleri yaşamının çok küçük ihtimalde olduğu. Tüm bu karakterlerin özenle seçilip, yaratıldığı... Yani hepsini birleştirmek hayal...

İzlemesi çok keyifliydi, müzikler, hikaye akışı. Eve gitsem de bir bölüm EUPHORIA izlesem dedirten türden.



Yorumlar