Hayata Dair Gözlemler

 Kaliteli Hayat Göstergeleri:

1)Klozet Kapağı Kapalı Tutulan Bir Evde Yaşamak (CLOSE THE LID BEFORE YOU FLUSH)

Gittiğim evlerde hep açık görüyorum, direkt kişiye -50 puan. Yapmayın etmeyin 



2)Elektrikli Diş Fırçası Kullanmak

Bu göreceli bir şey ama baktım gerçekten elektrikli diş fırçası kullanan insanlar belli bir farkındalığa sahip kaliteli insanlar. O yüzden bu listede var bu madde.

3)Taze Kavrulmuş Çekirdek Kahve İçmek

Çoğu insan bunu lüks ve ulaşılmaz görüp, Nescafe almayı daha kolay buluyor. BUT Maliyet:

Moka Pot (124 TL) - Öğütücü (74 TL) - Taze kavrulmuş çekirdek kahve (50 TL)

124+74=198TL Bir kere verilen bir para so np

Kahveyi her ay farklı yerlerden alıyorum. Fiyatlar 40-70 TL arasında değişiyor 250 gr için. Ortalama 50 TL dedim. Fuckin Corona nedeniyle cafeleri eve getirmek zorunda kaldım napim?

4) Ehliyet-Araba Sahibi Olmak

Araba kullanmak hakkında şiirler yazabilirim, çok seviyorum. Öğrenmesi, uzmanlaşması tam bir karın ağrısı but sonuç mükemmel. 13 Ağustos 2018'de ilk arabamı aldım ve eşyalarla bağ kuran bir insan olarak bir gün ayrılmak durumunda kalırsak zor anlar yaşayabilirim.

5) Gözlük Kullanmamak

6 numara miyop gözlerimle 12 sene asla gözlüğünü çıkarmadan yaşamış bir insan olarak bu madde var ya öff...

6) Pozitif zihin, stabil akıl sağlığına sahip olmak

Her gün insanların negatif durumlarını, fikirlerini, sorularını duymaktan gına geldi. Gidin terapi mi yapıyorsunuz ne yapıyorsanız yapın. Fromm okuyun. Yeter arkadaş ya. Ben negatif bir şey duymak istemiyorum. Kimse istemiyor. Dünya böyle. 

7) Sporcu gibi yaşamak

Evet sporcu olmayabilirsin. Ama sporcu gibi yaşayabilirsin. Bu demek oluyor ki sigara ve alkol kullanamazsın. Yediğine içtiğine dikkat edip, zevk için değil günlük gerekli besin değerlerini alabilmek için yemek yersin. Paketli yiyecekler, kola, kahve yoktur ya da çok azdır hayatında. Kas oranını arttırmak ve  fit vücut için egzersiz yaparsın...


Yorumlar